Omogočamo
malim in srednjim podjetjem, samostojnim podjetnikom in proračunskim
uporabnikom najem opreme, ki jo potrebujejo, namesto nakupa, ki jim
slabi kapitalsko strukturo v bilanci.
Ko kupite IT opremo,
ima le ta amortizacijsko dobo 5 let. Lizing Vam omogoča, da
ohranjate vašo opremo vedno konkurenčno in najnovejšo. S tem ko
najamete IT opremo, jo po končani dobi lizinga lahko vrnete, ter se
odločite za novo. S tem ima podjetje vedno najnovejšo IT opremo, ki
mu omogoča delo z novimi tehnologijami. To pa omogoča
prilagodljivost in ohranjanje konkurenčnosti podjetja na trgu.
Pri operativnem
lizingu razen mesečnih stroškov lizinga (mesečne anuitete) ni
nobenih drugih stroškov. Slednje kapitalsko strukturo v bilanci ne
slabi, temveč jo ohranja. Vhodni davek na dodano vrednost (DDV) se ne financira vnaprej,
temveč se obračunava na mesečni ravni. Pri operativnem lizingu tako ni knjiženja v sredstvih kot tudi ne
strani obveznosti. Amortizacija se knjiži pri lizingodajalcu.
Koliko je minimalna neto vrednost lizinga?
Najmanjša neto
nabavna vrednost, ki jo financiramo je 500 EUR.
Kdaj pogodba stopi v veljavnost?
Pogodba stopi v
veljavo v pričetku naslednjega meseca, točneje 1. v naslednjem
mesecu. Če ste prejeli lizing opremo pred tem datumom, se v čas
uporabe opreme med datumom prevzema opreme in dejanskim prvim lizing
obrokom obračuna strošek uporabe.
Kdaj se plačujejo obroki?
Mesečni obroki se
plačujejo vsak mesec, v primeru kvartalnih obrokov plačate
obveznosti štirikrat na leto (1. januarja, 1. aprila, 1. julija, 1.
oktobra). V primeru kvartalnega plačnika, se mesečni obrok zniža za
1,5%.
Kakšni so stroški razen mesečnega obroka lizinga?
Zavarovanje je obvezno za vse predmete lizinga. Lizingojemalec se
lahko odloči za svoje zavarovanje, ter dokazilo o zavarovanju
dostavi. Ali zavaruje pri lizingo dajalcu. Premija se plačuje enkrat
letno in se razlikuje glede na nakupno vrednost lizinških predmetov.
Kdaj postanem lastnik lizinške opreme?
Z operativnim lizingom ne postanete lastnik opreme, temveč plačujete
mesečni obrok uporabe te opreme. Iz pravnih razlogov mora lizing
pogodba določiti, da bo oprema na koncu lizinškega obdobja vrnjena.
Ko se oprema vrne, jo lahko takoj nadgradite z novejšo ali po
dogovoru opremo odkupite v višini 5 % - 10% neto nabavne vrednosti
opreme.
Kaj potrebujem za sklenitev pogodbe?
Pri prodajalcu
naročite izračun za izbrano dobo najema. Prodajalec bo v nekaj
minutah pridobil avtorizacijo, s katero bo omogočena sklenitev
pogodbe.
Priloga pogodbe so
naslednje listine:
- podatki o
registraciji
- osebni dokument
poslovodne osebe
Kdaj prevzamem predmet najema?
Predmet najema lahko
prevzamete takoj, ko je podpisana pogodba in so dostavljene vse
potrebne priloge.